A FloeWater egyedülálló szűrési technológiával készült, 250 és 500 ml-es alumíniumdobozban kapható kristálytiszta, duplán szűrt ivóvizet dobott piacra, melynek reklámarcává Eva Mendes amerikai színésznőt választották – közölte a FloeWater sajtóközleményében.
Hollywoodi csillogás a FloeWater mellett
A FloeWater közleménye kiemeli, hogy Eva Mendes nemzetközileg elismert amerikai színésznő, Ryan Gosling felesége, lett a márka arca. Mendes köztudottan nagy figyelmet fordít az egészségére, napi szinten sportol, ügyel a hidratálásra, és szinte teljesen elhagyta a műanyag használatát.
Karizmája és elkötelezettsége a FloeWater értékeit tükrözi, így még vonzóbbá téve a terméket a fogyasztók számára világszerte.
Forradalmi változások az italgyártásban
A FloeWater büszkén viseli a világ legnépszerűbb fogyasztásra kész (RTD, „ready-to-drink”) italának címét. Az új aludobozos vízzel a cég célja, hogy alapjaiban változtassa meg az italgyártás szabályait.
„Az aludobozos FloeWater bevezetése az idei év egyik legjelentősebb és legizgalmasabb termékinnovációja számunkra, hiszen forradalmian új szűrési technológiát alkalmazunk. Az előrecsomagolt kiszerelésnek köszönhetően egy új kategóriát nyitunk meg. Mindezt tovább fokozza, hogy egy valódi hollywoodi sztár, az elbűvölő Eva Mendes lett a márka arca”
nyilatkozta Popovics Adrienn, a HELL marketingigazgatója.
A FloeWater víz előnyei
A FloeWater új terméke kristálytiszta, duplán szűrt ivóvíz, mely különlegessége a páratlan szűrési technológiában rejlik. Az alumíniumdobozos csomagolás fenntartható megoldást kínál, hiszen az alumínium 100%-ban újrahasznosítható. Ezzel a FloeWater nemcsak a környezetvédelem mellett teszi le a voksát, hanem egy egészségesebb és fenntarthatóbb életmódot is népszerűsít.
Eva Mendes és a FloeWater közös üzenete
Eva Mendes és a FloeWater közös célja, hogy felhívják a figyelmet a műanyagok káros hatásaira és a megfelelő hidratálás fontosságára. Mendes, aki híres az egészségtudatos életmódjáról, tökéletes választás volt a márka számára. Az ő példáján keresztül szeretnék ösztönözni az embereket arra, hogy jobban figyeljenek a saját egészségükre és a környezetükre.
A FloeWater jövője
A FloeWater célja, hogy az új aludobozos víz bevezetésével meghódítsa a piacot, és új szintre emelje az ivóvíz fogyasztás élményét. A termék nemcsak az egészségtudatos fogyasztók számára vonzó, hanem azok számára is, akik fontosnak tartják a környezet védelmét. A FloeWater újításaival és Eva Mendes támogatásával a márka komoly lépéseket tesz egy zöldebb és egészségesebb jövő felé.